Tuesday, August 31, 2010

Thanks qing ... for your entry ...



这几天来, 我一直都在听罗志祥的歌。 慢慢地真正明白他的歌。也看到他一直以来的努力。

而我也开始明白爱情的深度,非我所以为的那么简单。那些起起伏伏并非是坏事,只是让你更了解所有的一切。爱情随时都有可能发生,只看你怎样去掌握。

那时的我有两个选择;一辈子的好朋友,或是勇敢的做一次她的男朋友。。但我现在不晓得哪个选择是我或她一直都所要的。

---------------------------------------------------------

I think whatever happened has too much of a ripple effect. I looked at my friends and saw how much i could relate to them, suddenly. Either that i'm beginning to see the connections, or that everyone starts to reflect and even weirder stuff starts to happen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home